תופעת הדרופשיפינג בישראל ובעולם

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN

לאחרונה תופעת הדרופשיפינג נשמע עוד ועוד פעמים ברחבי האינטרנט,
במיוחד כאשר התחיל משבר הקורונה ואנשים הנמצאים בחל"ת ומחוסרי עבודה שרוצים לייצר לעצמם הכנסה נוספת או עיקרית בעבודה מהבית בתחום הכסף באינטרנט.
בנוסף גם אנשים שבלי קשר למשבר הקורונה אשר רוצים להתחיל להרוויח כסף מהאינטרנט וגם נערים ונערות בארץ ובעולם נכנסים לתחום הדרופשיפינג.
אפשר היום לעשות דרופשיפינג ישראלי כמו למשל לחבור לספקים מקומים כמו חנות סוקולנטים אונליין, וליצור איתם קשר ולהתחיל תהליך של דרופ.
כמובן שכאן אנחנו מדברים על דרופשיפינג בוורדפרס ולא באיביי, מה שנקרא גרסא מתקדמת הרבה יותר.

תחום הדרופשיפינג פרץ מאוד חזקה לתודעה שלנו לאחרונה ואי אפשר להישאר לכך אדישים, אנחנו שומעים לא פעם על חשמלאים מוסמכים וחברות ניקיון שעברו לתחום הדיגיטל לחלוטין.
מדובר בתחום המאפשר להרבה מאוד אנשים ליצור לעצמם הכנסה מהאינטרנט ונכנסים לתחום גם הרבה אנשים שלא רוצים להיות שכירים והם רוצים שליטה על הזמן והחופש שלהם, כאלה שלא אוהבים להיות תלויים בבוס בעבודה שיגיד להם מה לעשות.
כמובן שתופעת הדרופשיפינג הוא לא נחשב ל"כסף קל" והוא כולל המון עבודה קשה והתמדה וצריך להתייחס אל התחום בשיא הרצינות ומי שרוצה ללמוד את התחום ולעסוק בו במהלך היום יום שלו צריך להבין שמדובר פה בעסק לכל דבר, גם אם זה באינטרנט.

סיבה נוספת לכך שתחום הדרופשיפינג נהיה מאוד פופלרי לאחרונה היא הסיבה שהיום (ובמיוחד בתקופת הקורונה כמו שציינו) הכל המעט עובר לדיגיטל ולקניות באינטרנט,
הרבה מאוד אנשים כבר מעדיפים לעשות את הקניות שלהם באינטרנט
מאשר ללכת לחנויות פיזיות מפני שזה נוח הרבה יותר וחוסך להם המון זמן ומאמץ – הם מזמינים את מה שהם רוצים וצריכים באינטרנט וכל שנשאר להם לעשות זה בסך הכל לחכות שהמשלוח יגיע.
הסיבה שהיום הרבה אנשים קונים את הדברים שלהם באינטרנט גרמה לעלייה מאוד גבוהה במכירות בפלטפורמות המסחר השונות מה שמניע עוד ועוד דרופשיפרים להיכנס לתחום ולעסוק בו.
היום יש המון דברים שנמכרים באינטרנט, מכשירי חשמל, מכשירי אלקטרוניקה, מוצרי ספורט, כלי מטבח, משחקי ילדים, גאדג'טים, רהיטים, מוצרי תינוקות ועוד.

 

אז מה זה בכלל דרופשיפינג ואיך התפרצה תופעת הדרופשיפינג?

כל הזמן אנחנו שומעים דרופשיפינג אבל מה זה בעצם אומר? איך זה עובד? בואו נצלול לעומק ונתחיל להסביר מה זה בעצם תופעת הדרופשיפינג ומה עושים בו.

דרופשיפינג היא שיטת מסחר (מסחר אלקטרוני) מאוד ידועה מוכרת באינטרנט והיא עובדת על עקרון מסוים שבה המוכר (בין אם יש לו חנות באיביי\שופיפיי\אמזון וכו) לא מחזיק במלאי של הסחורה שלו, לאחר שמוכר מבצע מכירה בחנות שלו וקונים ממנו מוצר המוכר, קונה את המוצר מהספק שלו (לצורך הדוגמא, ספק עליאקספרס) וכאשר אותו מוכר קונה את המוצר מהספק שלו הוא מזין את פרטי הלקוח שקנה ממנו את המוצר בחנות שלו. איך מרוויחים? לוקחים מוצר מעליאקספרס שעולה למשל 10$ ומוכרים באיביי ב20$ ומרוויחים מהרווח שנשאר (במקרה הזה למשל הרווח הוא 10$) וכמובן שיש את כל נושא העמלות וכו ומהן הרווח יורד מערכו.

דוגמא יותר מוחשית שתעזור לכם להבין הרבה יותר איך דרופשיפינג עובד הולכת כך: נכנסים לאליאקספרס למשל, מחפשים מוצר מסוים (ניקח לצורך הדוגמה – חולצה), מעתיקים את המידע על החולצה שמצאנו בעליאקספרס לאיביי למשל (תלוי איפה החנות שלכם), לאחר שהעלתם את החולצה לאיביי ולקוח מסוים שגלש באיביי וחיפש בשורת החיפוש את הסוג החולצה שאתם מוכרים, הגיע לחנות שלכם ואל המוצר שאתם מוכרים, אהב את המוצר וחשב לעצמו שזה אכן מתאים לו ולמה שהוא חיפש, רכש את המוצר (החולצה שאתם מוכרים) ולאחר מכן חוזרים אל הספק בעליאקספרס, וקונים את החולצה עבור הלקוח.

בנוסף, חשוב לדעת שהמערכת תשלומים שאיתה איביי עובדת (במידה והחנות שלכם היא באיביי) זאת פייפאל- PayPal, זאת אומרת שבמידה ולקוח קונה ממכם את המוצר שלכם, התשלום יעבור אליכם דרך פייפאל.
היתרון הברור של תופעת הדרופשיפינג הוא שבעל המוצר לא צריך להתעסק עם מלאי המוצר או ייצור המוצר, בשביל זה יש לו את הספק שלו.

מה שכן, כמו שיש יתרונות יש גם חסרונות כמו למשל שהדרופשיפר (זה שעושה את הדרופשיפינג) צריך גם להתעסק ולהיות אחראי על שירות הלקוחות בחנות שלו. למשל אם קנו מוצר מסוים מהחנות של הדרופשיפר והדרופשיפר הזמין את המוצר מהספק שלו עם פרטי המשלוח של הלקוח שלו אבל המוצר הגיע ללקוח אם תקלה מסוימת\שבור\חסר חלקים וכו או איחור במשלוח מי שיצטרך לטפל בנושא שירות הלקוחות במידה והלקוחות מתלוננים על בעיה מסוימת במוצר זה הדרופשיפר עצמו.

איך לעלות על הגל של תופעת הדרופשיפינג ולהצליח בעצמכם?

בנוסף, במידה ותרצו לדעת להכנס לתופעת הדרופשיפינג מאלי אקספרס לאיביי ברמה הגבוהה ביותר, לבצע אופטימיזציה ולמצוא מוצרים שיעזרו לכם לבנות חנות חזקה, לדעת להתנהל פיננסית נכון והרבה דברים חשובים,
שאתם מוזמנים לעיין בקורס של דרופי שליווה כבר מאות תלמידים לחנויות ריווחיות באיביי.

Open chat