איך לנהל עובד וירטואלי בחנות דיגיטלית בדרך היעילה ביותר

איך לנהל עובד וירטואלי בדרך הקלה והנוחה ביותר יכולה לחסוך לכל עסק דיגיטלי עשרות שעות בשבוע, אז בואו נבין איך לנהל עובד וירטואלי בדרך הטובה ביותר

איך לנהל עובד וירטואלי או בשמו הלועזי Virtual Assistant ובקיצור VA הינו דבר מאוד מורכב מכיוון שאנחנו לא יודעים במדויק כמה הוא עובד ומתי.
עובד וירטואלי הוא עובד שעוזר לנו בתפעול וניהול העסק הדיגיטלי שלנו מבלי הצורך לפגוש אותו פיזית, עובד וירטואלי בעיקר משומש באתרי דרופשיפינג.
למשל ישנם עובדים וירטואליים בפיליפינים שעוזרים לי בתחזוק חנויות האיביי שלי ועסקים נוספים.
חשוב לציין עובד וירטואלי הינו עובד אמיתי הנמצא אלפי ק"מ מאיתנו ואנו מתקשרים איתו דרך ווצאפ, פייסבוק או כל דרך אפשרית.
משם בא בעצם המונח "עובד וירטואלי" מכיוון שהתקשרות שלנו איתו היא "וירטואלית"
אז בואו נבין איך לבחור או לנהל עובד וירטואלי באיביי.

בדרך כלל אנחנו בוחרים את העובדים הווירטואליים שלנו ממדינות זרות בגלל עלות השעתית הנמוכה, מה שבסופו של יום חוסך לנו המון כסף.
כוח העבודה של עובדים וירטואליים דוחף היום כל עסק דיגיטלי כמה צעדים קדימה.
עלות שעתית נמוכה מאוד בדרך כלל 2$-5$ ותמורה גבוהה מאוד ביחס למחיר השעתי שדרך אגב בנינו זה בדיחה.
ברוב העסקים הדיגיטליים שבנויים על מודל דרופשיפינג נותנים לעובד לעשות את שירות הלקוחות.

איך לנהל עובד וירטואלי?

לדעת איך לנהל עובד וירטואלי יכול להיות מתיש ומאוד קשה,הרי מעולם לא נפגשתם פנים אל פנים.
זה קצת קשה לעקוב אחרי הביצועים שלו בעבודה או במשימות שניתנו מכיוון שאנו לא תמיד זמינים עקב הפרשי השעות הגדולים.
הנושא הוא מאוד מסובך ואפילו בעייתי, ובגלל זה אנחנו רוצים לתת לך שלושה טיפים שיעשו לך פלאים בניהול קבוצה של עובדים וירטואליים.
אז בואו נבין איך לנהל עובד וירטואלי בשיא הייעילות האפשרית.

1.להקליט סרטונים זה חוסך המון זמן ועובד טוב יותר

אין לכם שמץ של מושג כמה זמן וכוח הקלטת סרטונים יכולים לחסוך ממכם באיך לנהל עובד וירטואלי.
הזמן שלכם שווה כסף ולחזור אחרי כל דבר עם עובד לוקח המון המון זמן, הכל יכול להיפתר בהכנת סרטון פשוט אחד.
במצב כזה כל עובד שאתם מעסיקים פשוט שולחים לו את הסרטונים ונגמרה העבודה שלכם לפחות.

אנחנו ממליצים על פלאגין להקלטת המסך שנקרא Screencastify.
פלאגין חינמי שיש בו את כל מה שאתם צריכים כדי לשגר את הידע של העובדים שלכם לחלל.
בדרך הזאת אתם יכולים לייצר סרטונים  מעל ל10 דקות ולשלוח לעובדים שלכם בקליק.
הפיצ'ר שבעצם הופך את הפלאגין לכלי שימושי אצל כל אחד הוא שאפשר בלחיצת כפתור אחת לעלות את הסרטון ישירות ליוטיוב או גוגל דרייב.
קליל, מהיר והכי חשוב סופר אפקטיבי.

2.דע מתי העובד הוירטואלי עובד ומתי לא

החלק הכי קשה בהחזקת עובדים אינה השכר בכלל, אלא תחזוק העובדים באיכות העבודה שלהם ובכמות הזמן שעבדו.
איך אפשרי לדעת מתי העובד עובד ומתי הוא "מזייף"?
על מנת לבדוק זאת אנחנו ממליצים על תוכנה לניהול זמן.
אתה רק צריך להדריך את העובד שבכניסה למשמרת, הוא צריך ללחוץ על הכפתור "כניסה" ובסיום המשמרת ללחוץ על כפתור "יציאה"
ככה אפשר לנהל את העובד שלנו ולפקח על הזמן שלו בצורה קלה מאוד.

המערכת  תיתן לך אינדיקציה לדעת כמה זמן העובד עבד, שעות עבודה ודו"ח עבודה שבועי.
בעצם זה נותן לך לשמור על עסק הדיגיטלי שלך יציב ומאורגן, ההמלצה שלנו היא ללכת על התוסף:Time Clock Wizard.

3.ניהול משימות בלי להפסיד זמן וכסף

מי מאיתנו לא שוכח דברים שאנחנו צריכים לעשות?
כל אחד שמעסיק מעל לשני עובדים חייב מערכת לניהול משימות של העובדים על מנת שהוא לא ישכח משימות שהוא צריך לעשות וכדי שיוכל לעקוב אחרי המשימות שהעובדים ביצעו.
הדרך הכי טובה היא דרך  Asana.com.
 מערכת לניהול משימות ברמה הכי גבוהה שיש מבחינת נוחות ואיכות.
אסנה בעצם נותנת לנו את הדברים הכי פשוטים ומסבירה לנו איך לנהל עובד וירטואלי בצורה הטובה ביותר.

איך לנהל עובדים

 

נרשמים, עושים משתמש, פותחים פרופילים לכל העובדים ומתאימים משימה לכל עובד, בנוסף אפשרי להכניס מועד סופי להשלמת המשימה.
תנו לעובד שלכם משימות שאפשר למדוד תוצאות, כך תוכלו לדעת כמה זמן בערך העובד עבד לפי החישוב שלכם.
לאחר שהעובד סיים את המשימה – ביום למחרת זה יקפוץ לנו אוטומטי!
אנחנו לא מאמינים שצריך למדוד עובד כל דקה ולצלם לו את המסך, הניעו את העובד שלכם מתגמול ומוטיבציה לעבודה.
אנחנו מקווים שכל הטיפים שהבאנו לכם יעזרו לכם לנהל את העובד הוירטואלי שלכם בצורה יעילה וחכמה יותר.

ניהול עובדים מפעם לפעם עלול להיות די קשוח, וצריך לדעת לעשות את זה כמו שצריך על מנת להמנע מטעויות שיעלו לנו כסף,
ואם אתם רוצים לדעת איך לנהל את העובד הווירטואלי שלכם ועוד הרבה מעבר ממליץ לכם להעיף מבט בקורס הדרופשיפינג שלנו.

Open chat